What to do (herfst)

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik jullie wat tips geven om je te vermaken tijdens de herfst. Tijdens de herfst regent het vaker waardoor je niet graag naar buiten gaat. Zo’n dag als vandaag bijvoorbeeld blijf ik liever lekker binnen.

image

1. Wandelen in het bos of eem park vind ik altijd leuk. Lekker opzoek naar paddestoelen en nat uurlijk gaat de camera mee!

2. Met regen blijf je binnen en ik zou dan lekker cakejes of taart gaan bakken/maken. Altijd leuk en lekker!

3. Ga een leuk boek lezen of kijk je favoriete serie in je onesie met een kop thee!

4. Ga een leuke diy maken die je kan opzoeken op youtube! Super leuk voor in je kamer en je besteed je tijd goed

5. Ga je kledingkast uitzoeken. Zo krijg je overzicht in je kast en is er een rede om weer te winkelen! Haha

image

Dit waren mijn 5 tips voor de herfst! Hopelijk hebben jullie er wat aan. Wat doen jullie graag met zo’n dag als vandaag?

What to do (herfst)

Plaats een reactie