Nyc cityproof twistable intens lip color

Hoi hoi,

Ik ging afglopen week naar de kruidvat en kocht iets in de aanbieding. Bij nyc was er een actie namelijk 2 producten voor 5 euro. Ik ging eens kijken wat ze in het assortiment hadden aangezien ik niks van nyc in mijn stash heb.

Als eerste had ik een eyeliner nodic omdat mijne erg was uitgedroogd. Die laat ik even niet zien want daar het het artikel niet over. Als 2e product zocht ik een lip product uit. Namelijk deze handige potloot achtige lipstick.

image

De ‘lipstick’ zit in een verpakking die je kan draaien om hem langer te maken zoals elke lipstickhuls. Alleen is dit in een potloot vorm gemaakt met een doorschijnende dop.
Ik vind de verpakking er best leuk uit zien.

image

Dan gaan we het hebben over de kleur zelf. Ik koos voor de kleur 020 riverside rose een nude roze achtige kleur. Ik vond deze het mooiste van de 6 kleuren die er waren. Het is een glanzende lipstick die niet heep erg gepigmenteerd is. Opzich niet zeg het is een ‘my lips but better’ kleurtje met glans. Je moet er 2 a 3 x overheen als je een intensievere kleur wilt.

image

Opzich een prima product maar ik zou liever voor mat gaan. Deze lipstick is heel erg glanzend.

Laat me weten wat jullie van deze lipstick vinden.

Xoxo

Nyc cityproof twistable intens lip color

2 gedachtes over “Nyc cityproof twistable intens lip color

Plaats een reactie