Catrice transparent mattifying powder

Welkom bij mijn nieuwe artikel vandaag! Ik liep in de kruitvat terwijl ik niet echt van plan was wat te kopen. Ik keek in de uitverkoop bal en mijn oog viel op dit product.

  
Ik had nog geen transparante poeder in mijn stash wat ik wel wilde. Maar ik dacht steeds: o dat komt wel. Maar nu lag hij in die bak voor 2 euro waardoor ik heb niet kon laten liggen. 
  
zoals je ziet is de poeder wit. Dot geeft een transparant matte finish over je basis heen. Een poeder Zorgt ervoor dat de basis op zijn plaats blijft zitten.

Deze poeder komt uit een limited edities Sense of simplicity. Hij is dus niet meer verkrijgbaar.

  
Ik vind hem erg prettig werken! Ben echt blij dat ik hem genomen heb.

Laat een reactie achter 😘

Catrice transparent mattifying powder

Plaats een reactie